Hjälp med projektarbete om schizofreni

  • Tromps
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 2 månader sedan #66026 av Tromps
Jag går i tran på gymnasiet och håller på att skriva ett projektarbete om schizofreni och skulle gärna vilja ha mejlkontakt med någon/några som har/har haft sjukdomen. Det skulle vara intressant att höra vad patienter tycker om den behandling ni fått och hur ni blivit emottagna.

Min e-mail är: <!-- e --><a href="mailto:thomas.karlsson88@hotmail.com]thomas.karlsson88@hotmail.com[/url]<!-- e -->
Jag hoppas att någon är intresserad och tackar för all eventuell information.


(Jag är även intresserad över att ha kontakt med någon som jobbar med eller är starkt involverad i schizofreni, om någon vet var någonstans jag kan vända mig för detta är jag mycket tacksam. Även internettsidor, böcker etc. som på ett bra sätt skildrar schizofreni vore spännande)


Hoppas att ni orkade igenom min text, all information tas emot med öppna armar :)
Mer
17 år 2 månader sedan #66033 av Nissegossen
Du kan få lite texter av mig om du vill! Skicka ett mejl till mig. Ställ dina frågor som du har så spjälkar jag upp dem, så du får svaren direkt efter frågan.
Materielet är genuint mitt eget. Vet dock inte om materialet ligger ute på internet ifråga om andra jag hjälpt i samma situation som du! Skulle du få anklagelser om fusk finnes ju jag dock här som uppphovsman så du kan gå med rent samvete.

De jag har hjälpt, har fått de flesta iaf, MVG på sina arbeten.

Lägg det helst inte som bifogat! (Men det går det med)

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Linnea
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 2 månader sedan #66036 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet Hjälp med projektarbete om schizofreni
Ett tips på bra bok är "Ingen dans på rosor" av Hannah Green. Det är en självbiografi.
Mer
17 år 2 månader sedan #66037 av Nissegossen
Du kan titta på <!-- w --> www.badix.se <!-- w --> Den sidan är helt nygjord, där finns en intervju som en frilans journalist gjort med mig! Där, för första ggr ligger också foton på mig, så du kan se hur jag ser ut.

Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • skötaren
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 2 månader sedan #66040 av skötaren
Svar från skötaren i ämnet Hjälp med projektarbete om schizofreni
Nisse// mycket intressant artikel om dig! kul att få ett ansikte.

MVH
Skötaren (som snart slutar i psykiatrin och börjar jobba på IVA istället)
  • skötaren (igen)
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 2 månader sedan #66041 av skötaren (igen)
Svar från skötaren (igen) i ämnet Hjälp med projektarbete om schizofreni
nisse. Du bör ha mail...