Något fel på att vara bisexuell och lite tjejig? :S

Mer
13 år 9 månader sedan #315730 av Traxerity
Många folk brukar reta mej ibland för att jag är lite tjejig och bisexuell till exempel ibland jag gillar att ha på mej långa koftor(damkläder?) för att jag känner mej mer komfortabel i långa kläder istället för tighta tröjor som stannar vid midjan :rolleyes: och det där med bisexuell är att antagligen jag bryr mej inte om kön(krama/pussa båda könen funkar alltid)
Mer
13 år 9 månader sedan #315739 av Geta
Att vara bisexuell verkar inte vara något ovanligt bland
medlemmarna på Viska enligt en frågeställning i en
annan tråd nyss.
Mer
13 år 9 månader sedan #315740 av Traxerity
men det där om att vara tjejig då? :S för det verkar vara ett problem.. typ halva min släkt är emot homosexualitet så hade dom fått reda på att jag vore tjejig eller bisexuell då hade dom slått upp mej redigt till som ser att jag blir en "man".. och deras anseende på man är typ att vara rambo eller soldatinställd
Mer
13 år 9 månader sedan #315748 av skord
jag är asexuell. det anses också tjejigt & inte macho precis.



det man känner ska man ta på allvar vad än släkten/familjen säjer. eller

för den delen -vem som helst.
Mer
13 år 9 månader sedan #315750 av Traxerity
skord,

precis därför jag valde att bo hos mamma för hon bryr sig inte hurdan jag är och hon låter mej göra precis hur jag vill :P ibland har hon hjälpt mej vaxa magen och hon alltid hjälper mej handla kläder :P
Mer
3 år 3 månader sedan #1314776 av Nobel
Tycker det är helt ok att vara bisexuell och lite tjejig. De som motsätter sig det har inget bättre att göra med sin tid och har en skev uppfattning om vad som är rätt oh fel.

Det finns ju de som är emot homosexualitet. Tycker att de med samma logik borde vara emot personer som inte vill ha barn. Men har aldrig hört om något sådant