Läkare skall inte spekulera

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 9 månader sedan #420489 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Läkare skall inte spekulera
tror även pepparspray är förbjudna? sådana där el-pistoler får bara polisen ha.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 9 månader sedan #420492 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Läkare skall inte spekulera
Oj, är dom så starka.
Mer
12 år 9 månader sedan #420520 av killergirl
Aha då får man nog skaffa det olagligt och det kan ju bli svårt... :väggen
Mer
12 år 9 månader sedan #420523 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Läkare skall inte spekulera

Bitte skrev: Ja det tror jag också. förut gick jag omkring med en kniv i väskan.

De som har kniv är i regel samma som har svårt för att försvara sig. Konsekvensen av detta har blivit att väldigt många av offren har blivit huggna av sin egen kniv.
Mer
12 år 9 månader sedan #420525 av Isa-Alise
Dessutom är det olagligt att bära kniv. Man riskerar att bli bötfälld. Och om man hamnar i en pressad situation kan man skada någon annan eller bli skuren med den egna kniven. Bättre att gå en kurs i självförsvar för att skydda sig än att bära kniv!
Mer
12 år 9 månader sedan #420568 av Nissegossen
Har bara en schweizisk armékniv i fickan och den betraktar jag enbart som ett verktyg och har faktiskt visat upp den för en polis och hon sade ingenting om att jag bar den på mig. Har inte känt behov av att beväpna mig, men kan inte slåss, men vet hur man dödar antingen med bara ett slag eller två.
Jag ber till den högste att jag aldrig hamnar i en trängd situation där jag frestas att pröva ett slag.

Den som tar till vapen är förmodligen rädd att råka illa ut och det är som sagt den som visar kniven först och bär den på sig som själv dör!
När man möter någon på natten som är rädd, så bli aldrig rädd själv, för det man är rädd för vill man förgöra och våld föder våld i en eskalerande spiral och då slutar ett liv.

Admin!

Nu går det inte längre att söka på viska på google, undrar nu om man kan gå runt det som är just nu och åtgärda det vid ett google sök ?

Jag sökte på bältespännarna som jag skrivit och kunde inte får fram sidan pga error!
Det är alltså den texten jag vill antingen klistra in eller också till en fungerande länk!

Vill du förklara hur sökfunktionen fungerar på detta forum?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum