kan inte sluta gråta

Mer
12 år 8 månader sedan #426963 av malin71
Svar från malin71 i ämnet kan inte sluta gråta
Åhh, Shangikoya...

:hjärta
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 8 månader sedan #426971 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet kan inte sluta gråta
det du hörde var rent sadistiska tongångar, sånt är det inte meningen att man ska bära på själv. Det kan kallas förtal, men fanns det ngn vakt i närheten?
Om det händer igen, gå då till tunnelbanevakten och säg vad som har hänt. Jag tror tunnelbanan också har ngn slags krisgrupp?

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 8 månader sedan #426998 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet kan inte sluta gråta
Otäckt. Verkligen en ful typ, var han.
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
12 år 8 månader sedan #427009 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet kan inte sluta gråta
Shit vilken jävel.
Bry dig inte Shangi. Jag vet att det är lätt att säga det, men kom ihåg att han troligen är en sjuk gubbe som skulle sagt det till vem som helst... Du råkade komma i hans väg.

Kramisar
Mer
12 år 8 månader sedan #427050 av Shangikoya
Svar från Shangikoya i ämnet kan inte sluta gråta
tack snälla ni för era kommentare...

jag har pratat med min änglasyster på telefon och hon tröstade mig och det kändes lite bättre när vi pratade om allting...inte bara händelsen...vi ger varandra så mkt stöd även om vi har det svårt bägge två på varsitt håll...

jag försöker att tänka på att [i:1hun243m]han[/i:1hun243m] som sa så till mig var en sjuk person som säkert hade en dålig dag....

men jag blir lite rädd nä jag tänker på hans viskande röst...det sitter kvar i mitt huvud...

och det hjälper ju inte så mkt när man har dom andra rösterna som stör mig dagligen...

men men....

tack ännu en gång för ert stöd!! :kram
Mer
12 år 8 månader sedan #427055 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet kan inte sluta gråta
Antar att en sadistisk person gjorde detta men tänk inte mer på detta om han nu inte är en stalker och följer efter dej för att då ska du ringa polisen. Men men detta lär nog inte hända igen. Säkert någon ungdom som är en kaxig mes.