Det är obegripligt

Mer
12 år 5 månader sedan #442796 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Det är obegripligt
Issa Jesus,

Å vad härligt! Barn är så underbart!

Min dotter är vuxen, pluggar, har en pojkvän, många vänner, och en häst som hon rider på fritiden. Det går bra för henne.

Sen är jag ju kontaktfamilj, och även min nya kärlek har barn, två pojkar och en flicka. Så vi får en stor familj med fem barn/ungdomar tillsammans.

Jag tycker att det är härligt! Inte är det några 80-års lidande, utan en massa fina stunder med god mat, film, utflykter, sagor, bad och simning, musik, dans, teater, skogspromenader, svampplockning, pyssel, lek, osv...

Livet är värdefullt och gott!
Mer
12 år 5 månader sedan #442817 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Det är obegripligt
Håller med Isa!! :bravo: :vagen :hjärta :hjärta
Mer
12 år 5 månader sedan #442864 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det är obegripligt
:rotfl :groovy :joker :grandpa :vissel
Mer
12 år 5 månader sedan #442883 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det är obegripligt

Geta skrev: :rotfl :groovy :joker :grandpa :vissel


Håller med PSR är full ikväll!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 5 månader sedan #442942 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det är obegripligt
Det råkar vara nyktert skrivet och jag står för vad jag skriver! Kan du bevisa motsatsen i mitt påstående att du agerade som en full individ?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 5 månader sedan #443076 av Ready
Svar från Ready i ämnet Det är obegripligt

Admin1 skrev: Ready du kanske har fått en depression? När novembermörkret råder lurar depressionen i skuggorna. Det blir faktiskt lättare när snön kommer och lyser upp.


Jag tycker att det är mysigt att promenera när det är mörkt ute och snö på marken.