Media Produktion

Mer
12 år 2 månader sedan #469081 av Pe4r
Media Produktion skapades av Pe4r
Är det någon här som sysslar med nån typ av mediaproduktion?

Själv har jag alltid gillat foto, skulle vilja bli bättre på att göra hemsidor,
kanske börja sända lite radio och annat, tänkte man kunde göra lite studiebesök
och sådant på t.ex. brandstationer och annat som känns intressant och sedan skriva om detta på en sida som man själv gör, en stor sida som ständigt fylls på med mer information.


Samtidigt kanske man gör vissa PDF dokument av vissa projekt där folk kan ladda ner och fördjupa sig, jag sysslar mycket med data och om man kunde lära sig mer om data så skulle man kunna komma ganska långt i sitt eget intresse på så sätt, bara att göra ett stort album med alla ens egna bilder sorterat på innehåll o.s.v. är ju vanligt idag, men det ska vara en sida med en bra grund som blir bestående, kanske det blir att lära sig Frontpage eller liknande och bygga på det.
Mer
12 år 2 månader sedan #469088 av björk
Svar från björk i ämnet Media Produktion
Jag försökte ett tag få tag på frontpage fast jag hittade det ingenstans :dans
Mer
12 år 2 månader sedan #469117 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Media Produktion
Jag tror att MsTibbs har gått en mediautbildning på en folkhögskola. Det finns säkert idag kurser på nätet i media mm, som kan ske på distans.
Mer
12 år 2 månader sedan #469139 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Media Produktion
Det finns en skola som jag gick i när den var nybyggd, med högstadium där jag gick och gymnasieskola. Numera inrymmer den media utbildning på gymnasienivå. Den ligger inte så långt ifrån mig, på vägen till öppenvården.

[youtube:1qzy86md]hQXp_k1Ra-I[/youtube:1qzy86md]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 2 månader sedan #469141 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Media Produktion
[youtube:3nyyfmyh]1A62aS9lLlM[/youtube:3nyyfmyh]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 2 månader sedan #469160 av Pe4r
Svar från Pe4r i ämnet Media Produktion
Media är så stort idag, man kan jobba med det och man kan syssla med media ideellt, nånting att utvecklas inom kanske?