Har du varit kär i en patient?

Mer
11 år 5 månader sedan #532439 av Utomjordingen
Det märkliga idag är att när jag var tvångsinlagd år 1990-1992 så var jag kär i några år äldre kvinnlig patient som hon sen lite senare blev fientlig inställd gentemot mig (vi var mer eller mindre ihop i början men som sen senare blev vi inte ihop i alla fall) är född 11:e september. Slumpen antagligen - eller hur, eller? Är det nån slags butterfly effekt eller vaddå?
Bilagor:
Mer
10 år 9 månader sedan #593858 av Tikki
passion-fnatt-bli tokig :P :P
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #593862 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Har du varit kär i en patient?
Jag träffade en kille i slutet av 2008 när vi båda var inlagda. Vi hade ett kort förhållande. Han lever inte i dag, tyvärr...
Mer
3 år 3 månader sedan #1314786 av Nobel
Nej, men fick en crush på en av sköterskorna. Det hela började med att vi fick bra kontakt vid min första inläggning. Det hela slutade med att jag inte vågade vara på mentalsjukhuset pga paranoia
Mer
3 år 3 månader sedan #1314853 av Nissegossen
På avd en sexuell kontakt med kvinnlig patient. Efter inläggning träffade jag på i annat sammanhang på den avd ssk jag tidigare haft. Hon hade då avslutat sin tjänst och läste till läkare hon var då AT-läkare och vi inledde en relation hon lärde mig mycket om kvinnan och behövde bara visa på sig själv. Även visade hon åskådligt på mig själv vad jag själv inte visste om hur en man fungerar sexuellt. Mycket lärorikt idag säger jag testa en läkare, bättre info kan ni inte få.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum