London

Mer
10 år 11 månader sedan #580277 av Projek
London skapades av Projek
Har varit i London, såg en musikal med Queen låtar och huvudrollsinnehavaren hörde rocklåtar i sitt huvud. När föreställningen var slut berättade han om någon sjukdom men jag uppfattade inte vilken men det var nog problem som vi har så jag gav gärna några pund för jag vet att vården är sämre än i Sverige.

Det är väldigt dyrt där så ni vet fast kronan är stark.

Flög med SAS på ditvägen satt jag i en klass med mat och fri dricka till maten, på hemvägen satt jag raden bakom denna klass.

Vi som satt i denna klass skulle nyttja bakersta toaletten, 24 st delar på en toalett och vi i ekonomiklass c:a 140 st delade på en toalett. Mina grannar gick till främre toaletten men jag gick till bakersta som vi blev tillsagda.

Gick iväg sent på toa och kom inte in före skylten med säkerhetsbältet tänts inför landningen. När jag gjort mina behov så började planet gunga ordentligt i luftgroparna och planet fortsatte hoppa när jag gick tillbaks till min plats.

Efter jag ätit upp min köpta mat av flygvärdinnan skulle jag få kaffe. Det var en värdinna för främre raderna som servade de, de satt i bättre klasser och hon fyllde inte på min kopp före hon gav påtår till alla passagerare fast jag var 2 dm bakom.

Försöker få fram något och det är att göra skillnd på folk fy f*n.


Projek
Mer
10 år 11 månader sedan #580279 av Geta
Svar från Geta i ämnet London
Vad hade du bokat för klass? Hur kom det sig att du fick en klass dit och en klass hem?
Mer
10 år 11 månader sedan #580357 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet London
Trevligt med en Londonresa. Vad kostade det att gå på musikalen? Det är väl höga hyror i London och det kanske driver upp prisnivån där och kanske är det billigare i anda delar av England.
Mer
10 år 11 månader sedan #580459 av Projek
Svar från Projek i ämnet London

Geta skrev: Vad hade du bokat för klass? Hur kom det sig att du fick en klass dit och en klass hem?


Billigaste möjligt-bokade genom Airtours.
Mer
10 år 11 månader sedan #580461 av Projek
Svar från Projek i ämnet London

Admin1 skrev: Trevligt med en Londonresa. Vad kostade det att gå på musikalen? Det är väl höga hyror i London och det kanske driver upp prisnivån där och kanske är det billigare i anda delar av England.


Den kostade c:a 40 pound för billigaste biljetten.
Mer
10 år 11 månader sedan #580489 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet London

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum