Gillar inte... Eu valet

Mer
9 år 11 månader sedan #665014 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gillar inte... Eu valet
Julia Milder, Ekot: I Grekland gick vänsterpartiet Syriza kraftigt fram och är nu Greklands största parti. Samtidigt får nazistiska Gyllene Gryning omkring 10 procent.
- Opinionsmätningar innan valet pekade på uppemot 13-14 procent för Gyllene Gryning. Alla visste att partiet skulle gå fram jämfört med parlamentsvalet. Men reaktionerna här är med en viss skamkänsla som många konstaterar att det har gått som det har gått, säger korrespondent Kristian Åström i Grekland.

06:44, 26 May 2014
sverigesradio.se/sida/gruppsida . ... el=5871298

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 11 månader sedan #665016 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gillar inte... Eu valet
Hade Grekland sluppit sin ekonomiska kris om de stått utanför EU och euron?
Mer
9 år 11 månader sedan #665019 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Gillar inte... Eu valet
Antagligen hade de haft det halvdåligt ständigt då. Tack vara EU fick de ju en blomstringsperiod.
Mer
9 år 11 månader sedan #665021 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gillar inte... Eu valet
Sök här på Robertshöjd Göteborg www.expressen.se/nyheter/val2014 ... a-grannar/ så får alla som röstat på MP ett stort jubel. Detta var mitt område, som kallas för Robertshöjd. Nu om jag tar min gata, så fick MP de siffror som jag skrev i ett tidigare inlägg, alltså 21,6%

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 11 månader sedan #665022 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gillar inte... Eu valet
Grekland skaffade sig så mycket skulder under blomstringstiden och invånarna betalade inte skatter.
Mer
9 år 11 månader sedan #665051 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Gillar inte... Eu valet
Tycker det är förjävligt att Sverige ska vara med och pynta för Greklands idioti. Hela ideén med EU är skitkorkat för Sverige då vi tillhör de rikaste medlemmarna. Vi får pynta för de fattiga vilket betyder att allt blir dyrare här och vi får inget i gengäld.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻