Mors dag

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 11 månader sedan #744302 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Mors dag
I'm living in denial. Skulle bli oerhört stressad av att veta hur lite pengar jag får.
Mer
8 år 11 månader sedan #744303 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mors dag
Ja, men risken finns ju att du kunde få mer pengar om du tog reda på om du kan få bostadstillägg.
Mer
8 år 11 månader sedan #744359 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mors dag
Såg alltid till det sista morsan levde och bodde ensam i villan att hon fick en planta med minirosor i kruka, de satte hon sedan ut i trädgården och det stod några buskar där väldigt länge. Detta för att alla av dem klarade inte vintern, men en del gjorde det och det blev en skaplig samling. Hon var glad för det. En miniros kostade på den tiden en hundralapp, vilket jag hade pengar till för det var det minsta jag kunde ge henne.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #744360 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Mors dag
Jag satsar hellre på födelsedag...... orkar inte med alla högtider hit och dit - och har inte råd....
Mer
8 år 11 månader sedan #744361 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mors dag
Fantasio, Förövrigt, ta tag i din ekonomi, det bästa för dig vore att du låter någon som kan det, se över din ekonomi. Detta pga att du tydligen inte har ansökt om bostadstillägg och det kan om du får de ge bortåt 4000 kr per månad! Fan jag blir irriterad på dig och de du möter i vardagen att de inte hjälpt dig redan med det. Då hade du haft pengar till en bra present till Mors Dag!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #744365 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Mors dag
Hur har eran mors dag varit? För mig mötes jag av att min mor direkt började skälla på mig om hur värdelös jag var och att hon ville döda sig själv... Men konstigt nog var middagen för övrigt god och trevlig.