Så vad tycker ni om pedofiler, våldtäktsmän?

Mer
7 år 9 månader sedan #844758 av charlie2

lonely skrev: Som zoidar sa stämmer det.

Charlie2 du är fruktansvärd själv, hmmm... Hur kan du va så jävla säker på att han är pedofil undrar jag.... Har han rört ett barn som du vet om eller? Har han inte gjort det förstår jag icke hur du kan va så säker på det.... :)

Många pedofiler rör inte barn för dom vet att det är fel! Enligt forskning....


Men de tittar på barnporr och sådana snuskiga saker och perversa saker. :idea:
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #844759 av lonely
Men visst är dom äckliga, men jag tänker inte säga mera för nu..... Jag har större nivå än så just saying!

Människor som vi alla är måste vi förstå att det att finns farliga människor att vi behöver bygga ett skyddsverk för oss och särskilt barn.... Det här är inte sättet charlie2


Om du är så himla engagerad av barns rättigheter föreslår jag att du börjar med att jobba på rädda barnen eller sos barnbyar eller annat som rör barn... Men nånting säger mej du kommer aldrig fan göra det så det w mycket snicksnack!
Mer
7 år 9 månader sedan #844772 av charlie2

lonely skrev: Men visst är dom äckliga, men jag tänker inte säga mera för nu..... Jag har större nivå än så just saying!

Människor som vi alla är måste vi förstå att det att finns farliga människor att vi behöver bygga ett skyddsverk för oss och särskilt barn.... Det här är inte sättet charlie2


Om du är så himla engagerad av barns rättigheter föreslår jag att du börjar med att jobba på rädda barnen eller sos barnbyar eller annat som rör barn... Men nånting säger mej du kommer aldrig fan göra det så det w mycket snicksnack!


men detta var när jag var 21 år gammal och är 33 i dag så det är väldigt lång tid sedan. :!:
Mer
7 år 9 månader sedan #844784 av charlie2

lonely skrev: Men visst är dom äckliga, men jag tänker inte säga mera för nu..... Jag har större nivå än så just saying!

Människor som vi alla är måste vi förstå att det att finns farliga människor att vi behöver bygga ett skyddsverk för oss och särskilt barn.... Det här är inte sättet charlie2


Om du är så himla engagerad av barns rättigheter föreslår jag att du börjar med att jobba på rädda barnen eller sos barnbyar eller annat som rör barn... Men nånting säger mej du kommer aldrig fan göra det så det w mycket snicksnack!


tänk om det var ditt barn som blev våldtagen eller din tjej skulle inte du vara sur då. :?:
Mer
7 år 9 månader sedan #844785 av charlie2

lonely skrev: Som zoidar sa stämmer det.

Charlie2 du är fruktansvärd själv, hmmm... Hur kan du va så jävla säker på att han är pedofil undrar jag.... Har han rört ett barn som du vet om eller? Har han inte gjort det förstår jag icke hur du kan va så säker på det.... :)

Många pedofiler rör inte barn för dom vet att det är fel! Enligt forskning....



hur vet du det. :?:
Mer
7 år 9 månader sedan #844786 av Geta
Vet du hur det har gått för den här skolkamraten? Reagerade inte lärarna på hur ni
behandlade honom?