Fantasio, varför erkände du Palmemordet?

Mer
7 år 1 månad sedan #912693 av Utomjordingen
Nä, men jag kunde i alla fall kicka en boll över 1000 gånger vilket ingen annan i laget kunde göra!
Mer
7 år 1 månad sedan #912694 av Inwatto

733215 skrev: Aha, sa ni det pga ni ville bli rikskändis och få alla tjejer?

Tja, att erkänna ett mord gör väl knappast att man får alla tjejer man vill ha. Men att bli känd för något historiskt, det kan vara lockande.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
7 år 1 månad sedan #912695 av Recard2016

Utomjordingen skrev: Om jag minns rätt så var jag bara 15-16 år när Palme dog och skulle spela fotbollscup under helgen! Fick inte spela på plan den gången utan var bortprioriterad och slutade av den anledningen att spela fotboll med det laget sen. Jag var bättre än andra fotbollsspelare och ändå skulle tränare bortprioritera mig - det gillade jag inte! Jag struntade i fotbollen efter det.


Jag spelade me fotboll, e bitter över att jag slutade. Min farsa sa nyligen att när ja slutade kontaktade min tränare han o försökte få han o övertyga mig om o fortsätta för "ja var den bästa de hade". Var med i vårt länslag, kunde kanske spelat för min favorit förening lokalt o tjänat hyfsat med pengar ett tag.
Mer
7 år 1 månad sedan #912696 av Utomjordingen
Det jag var utsatt för kallas för Jantelag!
Mer
7 år 1 månad sedan #912699 av Utomjordingen
Jantelag är värre än mobbning! Visst, man kan bli psykisk sjuk på grund av mobbning men Jantelagen är ändå/ännu värre än mobbning... .
Mer
7 år 1 månad sedan #912701 av Drummer

Utomjordingen skrev: Det jag var utsatt för kallas för Jantelag!


Jantelagen i samhället idag är att man får inte sticka ut från normaliteten, för då ses man som excentrisk och udda! Det är bara en död fisk som följer strömmen men att tro på sig själv och gå sin egen väg håller i längden! Jag säger som Geta att människor som är som alla andra är tråkiga människor!