SD och moderater vill låta oss ha det värre !!

Mer
6 år 3 månader sedan #1021315 av Cosmos
SD är regeringsodugligt och kan knappast få mer än högst 15 procent. Inte behöver ni fly Sverige för ett sådant skitparti! Alla partier vill få ner antal sjukskrivningar. Men som någon skrev; vi behöver inte oroa oss. Ingen arbetsgivare vill ha oss ändå.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021317 av Carmen Al Kebab
Precis, tror inte SD kan styra ett land.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021318 av Carmen Al Kebab
Cosmos, om du är psykolog så får du garanterat jobb oavsett psykisk sjukdom eller ej... Psykologer har bra arbetsmarknad och har alltid haft.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021323 av Carmen Al Kebab
Jag tar inget för säkert, man kan nekas sjukersättning oavsett regering, det är inte jätte svårt... Ni har tur ni som är förtidspensionär, inget att oroa er för.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021324 av Geta
Personer med schizofreni brukar sällan hamna utanför systemet. Man är rädd för att låta oss gå lösa vind för våg.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021326 av Cosmos

Carmen Al Kebab skrev: Cosmos, om du är psykolog så får du garanterat jobb oavsett psykisk sjukdom eller ej... Psykologer har bra arbetsmarknad och har alltid haft.

Tack för att du uppmuntrar. Dessvärre gillar inte arbetsgivarna folk i min ålder. Jag sökte väldigt mycket jobb som nyutexaminerad för 20 år sedan men kom bara på en intervju...
Och, psykisk sjukdom är ibland en merit. Man brukar tala om "the wounded healer".