Ska du rösta på samma?

Mer
6 år 1 vecka sedan #1051537 av rymd
Svar från rymd i ämnet Ska du rösta på samma?
kristdemokraterna borde vara populära, om de var lite mer kärleksfulla!
Mer
6 år 1 vecka sedan #1051564 av Nissegossen

Tikki skrev: Jag ska rösta på samma dvs Vänsterpartiet.
Det bär mig dock emot eftersom jag tycker de är för långt åt höger.

Några andra än vänsterpartiet får alltså inte din röst, som ligger radikalt mycket längre bort åt vänster, det finns ju de facto. Röstar du inte pga att vänsterpartiet är för långt åt höger att du vill ju ha en radikal vänster. De finns ju?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1051858 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Ska du rösta på samma?
Jag ser en stor risk att borgarna tar makten efter valet.
För att minska den risken taktikröstar jag på V.
Det enda parti jag har förtroende för är KP och mig veterligen ställer de inte upp i riksdagsvalet.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 vecka sedan #1051875 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Jag är inte svensk medborgare så jag kan icke rösta! Men jag skulle rösta på det partiet som kan föra och bära kära Sverige till högre nivåer och ett steg längre i utvecklingen tack vare en vetenskaplig världsbild som grundidelogi! Men det finns inget sånt parti eller hur? Istället för oseriösa politiker som bedrar och luras och bara spekulerar behöver vi vetenskapen som allra mest istället dessa pseudovetenskap och statistik som är missvisande skitpolitiker!
Mer
6 år 6 dagar sedan #1051887 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ska du rösta på samma?
Jag tror att socialdemokraterna kommer att regera tillsammans med centerpartiet, miljöpartiet och vänsterpartiet efter valet.
Mer
6 år 4 dagar sedan - 6 år 4 dagar sedan #1052547 av Utomjordingen
Det lönar sig att arbeta! I början för runt 20 år sedan när jag och min kvinna blev ihop så var jag sjukskriven och hon arbetade inom vården. Då hade hon princip lika mycket i inkomst som jag fick i sjukersättning. Nu efter alla åren så tjänar min kvinna flera gånger så mycket mer än mig. Varför? Jo, min sjukersättning har stått mer eller mindre still medans min kvinna har fått löneförhöjningar år efter år. Den här veckan fick min kvinna cirka 850 kronor/månad i löneförhöjning.
Last edit: 6 år 4 dagar sedan by Utomjordingen.