Conspiracies and aliens

Mer
4 år 5 månader sedan #1201363 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Top 10 Scary Swedish Urban Legends - Part 1. Finns en del 2. Del 2: Cirka 6. 30 in i filmen är om ett hotell i Helsingborg: The Clarion Grand Hotel. Känner Zoegas till något om det?
Mer
4 år 5 månader sedan #1201368 av memphis
Svar från memphis i ämnet Conspiracies and aliens
Jag drömde om dig Fantasio i natt. Jag såg inte ditt ansikte men du hade sweatpants på dig :)
Mer
4 år 5 månader sedan #1201374 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Kul, kul, Memphis! Klart det var en dröm, för jag har aldrig mysbyxor på mig. Fick googla sweatpants.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209204 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens

ApexTV har många filmer med tidsresenärer, detta är en av dem. Jag är född alldeles för tidigt, men om man får fler liv så kommer man att få uppleva rymdresor. Spännande.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209642 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Fartyget Estonia sprängdes. Sverige var USA behjälpliga när det smugglades ut militärhemligheter via Estland. Ryssarna hotade med att sätta stopp för det, men smugglingen fortsatte och ryssarna sänkte Estonia. Därmed är Sveriges regim medskyldig till massmord. Kompisen tror att det finns radioaktivt material ombord och att det var därför det föreslogs att gjuta in vraket. Estonia sprängdes!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1209652 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Conspiracies and aliens
står om implantat i den heliga bibeln. varningen har varit här tusentals år således.

och om fallna änglar som steg ner och kopulerade sig med människosjälarna.

profetior om internet och teven lär det finnas i den heliga bibeln med.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.