Hårtråden

Mer
7 år 6 månader sedan #865008 av memphis
Hårtråden skapades av memphis
Lägger den här tråden för att jag tycker det är kul med hår. Skulle kanske varit under Kropp men hittade bara kost o träning. Jag kommer att skriva lite om hår ibland i den här tråden. Skulle vara kul om det fanns någon också intresserad av hår. Lite tips och inspiration om håret och kanske även skönhetstips.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201909 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hårtråden
Vill du ha massor med volym i håret men har varken produkter eller hårfön? Gör då som så att du blöter håret helt och kamma sen en kraftig sidbena. Sen när håret torkat flippar du benan åt andra hållet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201910 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hårtråden
Viskas hårälskare är Memphis! Finns ingen som kan hår som Memphis
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201914 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hårtråden
Tack Drummer :)

Ja den som minns, den här tråden var ju full av tips och kunskap om hår. Ingen hårfråga var för stor eller för liten. Men vi kan fylla tråden igen! Det kan bli kul :)
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201915 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hårtråden
Jag har använt Plantur schampo i ett år snart. Mitt hår är friskt o jag tappar inte så mycke hår längre.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201925 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hårtråden
Intressant Mopa! Det finns så många underbara schampon att pröva, så jag byter märke hela tiden. Just nu kör jag med ett silverschampo från wella alternerat med ett näringsschampo från Fanola. Men jag ska nog testa Plantur nångång också, jag älskar att prova olika schampon ;)