Hårtråden

Mer
4 år 5 månader sedan #1201943 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hårtråden
Frisören jag går till säljer saker med Aloe vera, jag tror till och med schampo med det i. Ska visst vara bra.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201947 av Clean
Svar från Clean i ämnet Hårtråden
Jag hatar mitt hår. Jag ser ut som en mupp pga längden och jag ska spara till långt hår så jag kan inte än sätta upp håret. Jag ser ut som en kaos av hår . Page är det. Men jag ser verkligen ut som en mupp eller munk. Bra att det inte är sommar utan vinter då kan jag ha mössa eller huvan på jackan
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201949 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hårtråden
Jag tycker att håret växer fort.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201954 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hårtråden
Segt med utväxtfasen AddictedWhore. Jag har själv nyss sparat ut det från kort page till axellängd. Kände mig så ful i det!

Fantasio, håret växer 1 cm i månaden sägs det alltid, men ibland tycker jag det växer snabbare. Mer som 2 cm i månaden.
Mer
3 år 8 månader sedan #1275934 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hårtråden
Jag har lärt mig ett nytt knep som jag kan dela med mig av. Om man har torrt, frissigt eller skadat hår. Då funkar det jättebra om man efter tvätt, när håret är blött, låser in fukten med FÖRST en Olja, och sen över oljan lägger man en valfri stylingcreme.
Mer
3 år 8 månader sedan #1275938 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hårtråden
Mitt hår blir bättre av olja. Blankare. Jag tar det ibland när jag kommer ihåg. Det är guldglitter i min olja yey. Annars är jag rätt hopplös med håret, och håret är hopplöst - på utväxt. Fixar och trixar några veckor efter att jag varit hos frisören men sen orkar jag inte. Nu undviker jag att se mig i spegeln och väntar på att håret ska bli längre. Nu har jag en hemsk pottfrisyr.