Skäms du över din bostad?

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1106865 av Nissegossen
Cosmos
Nej, själva bostaden är helt ok. Problemet är att jag inte lyckas hålla den i ordning. Det är skräpigt i köket och mycket disk. Överallt ligger rester av mina stolsdynor, katten har vässat sönder dem. Nu måste jag köpa nya stolar :?

Vad gäller stolar och andra grovsopor skulle jag här gå till grovsoprummet där går jag in och tittar varje dag, fick tag i en Comhem router men ingen strömförsörjning jag som hade haft en likadan men som fick en öl över sig fungerar inte men jag letade fram strömförsörjningen till den det fungerar alldeles ypperligt det är den jag kör med. Stolar bord allt gammalt går in i grovsoprummet har även hittat en dator den står här, visserligen var den utan en hårddisk men jag har satt i en egen fungerande och strömförsörjningen till två fläktar var utdragna, nu är det bara att köra, men det fattas en sak, väntar på den får hämta på posten på måndag sedan är den igång. Även DVD brännaren är borta.

Admin nyfiken som alltid, det är nämligen så att jag vill ha en win10 på den köper härifrån märk väl retail vilket är en personlig licens den kan jag ha till dö dagar i och med att licensen följer mig inte datorn men bara en dator i taget. Köper den härifrån www.elektrooutlet.se/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Nissegossen.