Mitt livs bästa stund

Mer
3 år 7 månader sedan #1278286 av Miika
Svar från Miika i ämnet Mitt livs bästa stund
När de lade David vid mitt bröst efter förlossningen
Mer
3 år 7 månader sedan #1278288 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mitt livs bästa stund
Det förstår jag att det var Miika! Finns nog ingen drog i världen som kan ge den kemin i hjärnan som en mor får efter förlossningen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278289 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Mitt livs bästa stund

Miika skrev: När de lade David vid mitt bröst efter förlossningen

Wow. :klappa

Jag måste säga kanske att då vi var i stugan som min mamma äger nu, jag och en vän var fina minnen då vi åkte motorbåt, fiskade och badade. Helt själva. Tror jag gick typ i sexan-sjuan.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1278292 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Mitt livs bästa stund
Jag kan bara känna en känsla motsvarande lycka korta stunder typ några sekunder. I alla fall när jag har kämpat länge med att fixa ngn grej, så kommer det en våg av flow, men sedan desarmeras man nästan direkt. Folk ska alltid bevisa att deras sanning är det som gäller. Jag har varit på stranden i Åbo och dansat till The Selectors, det var en höjdare, men var nog stenfull, men även timmen senare, studsa till the Jam i varje låt i princip.

Resan till Åbo var enn höjdare, men jag var nog mellan 18 och 20 bast då. Väldigt ung. Nästan ett barn.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278294 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mitt livs bästa stund
Jag erfar ibland lycka tillsammans med mina hundar. När vi är på nåt härligt ställe tillsammans i naturen.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278299 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Mitt livs bästa stund
Some are Born to sweet delight,
Some are Born to Endless Night.

Björk.

Mitt livs bästa var jag full och stenad i en kuddhög med riktiga kompisar. Jag bara log och kände mig hemma.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 7 månader sedan by zoegas.