lillebror som lämnar huset

Mer
17 år 7 månader sedan #48274 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet lillebror som lämnar huset
Hej djurtjejen
Vad bra att Du hittat hit. Välkommen!
Jag kommer ihåg att det inte var så kul när min storebror skulle flytta. Man vänjer sig även om det inte kändes så just då. Det kan ju faktiskt bli riktigt kul. Du kan hälsa på han ofta och Ni kanske får en bättre kontakt än nu. När man inte träffas lika ofta så brukar mötena innehålla mer kvalitet. Den här förändringen är jobbig för Dig, men kommer säkert att leda till något positivt i Er kontakt.
Sköt om Dig och Kramiz
Tikki
  • Block
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #48289 av Block
Svar från Block i ämnet tack för alla era svar
det är så skönt att ni svarar.
i morse så var det riktigt jobbigt.
jag låg i sängen och lyssnade på musik.
fy fan jag haverar snart.
Mer
17 år 7 månader sedan #48327 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet lillebror som lämnar huset
Har du börjat att ta normala doser av dina mediciner? Jag skulle gissa att det kan göra att du kommer att må bättre. Hoppas att du mår så bra imorgon att du orkar rösta i valet för det är viktigt att göra tycker jag.
  • Block
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #48333 av Block
Svar från Block i ämnet lillebror som lämnar huset
nej det har jag förstås inte men jag har mer problem än det.
jag har faktiskt 3 fysiska problem att tampas med också.
en förkylning med lite öronproblem och ett maskvirus i magen som aldrig vill släppa.
Mer
17 år 7 månader sedan #48336 av Nissegossen
Du djurtjejen! Jag hade en hund, vi avmaskade som vi skulle, men han blev ändå inte bra.

Vi opererade till och med bort tonsillerna på honom. De kunde inte bota honom från hans åkomma på Blå Stjärnans Djursjukhus i Göteborg.

Men när de lämnade över honom till oss sade de; Gå på utsidan och se till att han gör något och lämna in träckprovet till oss! Så tittar vi under mikroskop. Vi gjorde så, vi hann inte mer än komma in innan för dörren när det ringer och de säger;

Han har Cocktider, en inälvsparasit som rävar har! De sprids genom hartollar!

Vi ringer in ett recept till närmaste Apotek som ni vill hämta avmaskningsmedlet på!

Detta för att vanligt avmaskningsmedel tar inte på detta!

Du djurtjejen, du kanske borde gå till veterinären istället för läkare!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Block
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #48356 av Block
Svar från Block i ämnet lillebror som lämnar huset
jag har gått på maskmedel 2 olika typer men det ger sig ändå inte.
idag så kommer min lillebror hem vi skall gå och rösta sedan äta middag tillsammans usch vad jag kommer att sakna sen.