Det här visste ni inte om mig

Mer
5 år 3 veckor sedan #1148647 av krokus

Vittrad skrev: Krokus, vilken talang var det som gjorde att du kammade hem vinsten?

Jag och tre pojkar i klassen sjöng på en låt från sommarlovsprogrammet "Tippen".
Mer
5 år 2 veckor sedan #1148710 av Vierja
drömmer om att lära mig sjunga väl.
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1148843 av Miika
Jag hade dille på barnvagnar när David var liten. Hade tre nya barnvagnar till honom. Teutonia har finast vagnar
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Miika.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1148846 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det här visste ni inte om mig
Min systers barnbarn har haft Bugaboo barnvagnar.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1148847 av Miika
Bugaboo är trendigt nu. Fanns inte förr vad jag vet
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1148852 av Nissegossen
På min mors begravning och jag sitter inte i kyrkan och mumlar fram orden jag sjöng för full hals. Efter begravningen sade bägge mina systerdöttrar till samma syster i köket på församlingshemmet. Den ena systerdotter har 3st flickor de satt i bänken framför mig och de kan ingen svenska (Bor i USA) De bägge systerdöttrarna sade i korus, gissa vad flickorna sade? nej, Jo de sade what good he sings! Jag sade de måste ha menat kantorn? Nej, de menade dig.

Jag har gett min mors brudlakan till den av hennes flickor som först gifter sig. De gav mig min mor personligen det sista hon bodde i huset, hon sade bäst du får dem nu, annars kanske du aldrig får dem.

Min syster sade när hon fick ta av vad jag fått utav min mor sade, det här är mors brudlakan var rädd om dem. Senare när ena systerdottern var här fick hon med sig till USA där hon då bodde och eftersom underlakanet saknades så hade ju jag andra som hon fick med sig.

Får tillägga att jag kan inte sjunga längre beroende på KOL och jag bara hostar.

Geta skrev: Min systers barnbarn har haft Bugaboo barnvagnar.


Är inne på 4de kärran, det jag söker är en Svensk vagn absolut bästa framför allt Emmaljunga bäst i test. Vagnar med plast i bärande delar går sönder och stort underrede är frånsett de med plast är vad jag söker. Den jag har nu är en BRIO Dock har kommit en ny Emmaljunga som ser likadan ut.

Denna BRIO är gediget Byggt och den är osedvanligt bra i hållfasthet samt det verkar vara stål i kullagren den är den bästa vagnen utav de jag haft

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Admin1.