Älska almanacka!!!! :D

Mer
4 år 4 månader sedan #1212524 av Geta
Svar från Geta i ämnet Älska almanacka!!!! :D
Jag använder vanliga pappersalmanackor. Har en almanacka för blodsockret och en skrivbordsalmanacka, där jag skriver in vad som ska ske. Sedan har jag en dagbok på 5 år, där jag för in korta anteckningar. Annars försvinner mina dagar bort i ett töcken.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212528 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Älska almanacka!!!! :D
Jag älskar oxå min almanacka. Den är stor som ett halvt a4 och passar mig perfekt. Har valt den jag verkligen vill ha. I almanackan skriver jag in all viktig info som jag behöver under året...telefonnummer om mobilen skulle krascha.

Jag har dåligt minne och då är almanacka en nödvändighet. Jag har 1-2 veckors framförhållning. När jag får uppdrag skriver jag in all nödvändig info på den dagen, så jag inte behöver söka bland massa otaliga mail. Jag detaljplanerar inte utan skriver in det som är utöver det ordinarie schemat.

Almanacka yey! Skulle kunna tänka mig att beställa en personalized som du MsTibbs. Kanske blir ett annat år.

Jag står rustad för 2020!
Mer
4 år 4 månader sedan #1212549 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Älska almanacka!!!! :D
www.blankettbanken.se/kalender-manad-2020/ gratis men det är många så se till att ha gott om papper, men en köpt på ICA är då billigare. Jag skickar söksidan ni kan lägga in egna foton, låta barnen teckna något för månaden. Men kolla först om det fortfarande är gratis
www.google.se/search?sxsrf=ACYBGNT929feL...i39j0i10.24jCbhqwVXQ

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1212593 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Älska almanacka!!!! :D
Har ingen almanacka. Skriver upp det jag skall minnas på ett papper.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212597 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Älska almanacka!!!! :D
Lapp på lapp, men ingen söm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1212600 av memphis
Svar från memphis i ämnet Älska almanacka!!!! :D
Jag har också skrotat almanacka, eftersom den sista jag hade var nästan tom. Däremot har jag anteckningsböcker för olika projekt samt många kom i håg lappar. Dem slänger jag efteråt.