Er datorhörna?

Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1271652 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Er datorhörna?
Har en bild på galleriet i mitt lilla sovrum, hade den bilden länge på viska satt i vit pilotskjorta och cigarrett i mungipan och ett tobaks moln jag hade den länge som avatar. En journalist han hade åkt upp från Skåne han var inne på viska.se och ville ha ett offer att intervjua han hade en hemsida därifrån kommer bilderna galleriet, min kurator följer med ssk nästa gång också, då skall jag säga till henne att ta en bild av mig vänd från datorn i samma höjd jag sitter, blir jag nöjd skickar jag till Min E-mejl som mms därifrån till Amins E-post, han kan lägga in som min avatar om jag blir nöjd. I mitt lilla sovrum hade jag den länge som datorhörna, men jag dunkar bra på tangentbordet, hon under mig, du jag sover rätt under det hörs från ditt tangentbord nere i mitt sovrum, få tyst på det men sluta inte skriva först lade jag en tjock dyna från en gammal soffa med då dynan från ryggen den åt upp allt ljud, flytta till mitt vardags till det långa skrivbord jag hade då. Efter saneringen hade de satt ett soffbord det lämnade de men inte en enda stol, jag bar in de möbler att sitta på från balkongen, och nu sitter i en mjuk fåtölj svängbar den då jag vänder jag mig på mig så hon får en liknande bild journalisten tog. varför förra bilden togs bort det var för att jag slutat röka. Min avatar wasp har idag de opponerade starkt de som då skrev här, den där är inte du, den passar inte dig. Så ett tag hade jag bus grabben på Simpsons. Jag kände ju trycket på mig, det muttrades då.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 9 månader sedan #1271655 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Er datorhörna?

MsTibbs skrev: Tack Lejonhjärta jag blir inte klok på Hur man gör bild... jag har en likadan högre giraff bakom gardinen :)


Varsågod :)

OK! Det är fint med lite prydnader av det slaget, det ger ju rummet mer "personlighet".

Nisse, jag har sett den där bilden där du röker. Låter ju jobbigt med sanering, men antagligen nödvändigt då du rökt mycket/många år.
Mer
3 år 9 månader sedan #1271656 av mopa
Svar från mopa i ämnet Er datorhörna?
Sitter mest i sängen med min laptop. har ett laptopbord, köpt på ikea funkar bra.
Mer
3 år 9 månader sedan #1271659 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Er datorhörna?
Mopa :tummenupp
Mer
3 år 9 månader sedan #1271701 av wasp
Svar från wasp i ämnet Er datorhörna?
Sitter vid ett skrivbord i sovrummet med min stationära dator och en 24" bildskärm. Bredbandsuttaget sitter i hallen, men har en trådlös router till både datorn och iPhone. Jo! Finns WiFi i datorn också, köpte den i oktober förra året, sen har jag två gamla laptops liggande, de ska till återvinningen.
Mer
3 år 9 månader sedan #1271713 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Er datorhörna?
Men fan va städat ni har det då..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻