Är det Moder Jord som talar?

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1277233 av Stoneage
Har precis läst en artikel i svd.se om stora kratrar i sibirien.
Undrar vad som faktiskt ligger bakom, har vi visat för lite hänsyn till planeten,
djuren och naturen?, talar Moder Jord till oss delvis på detta sätt och säger, Nog nu?

Vill du så läs och/eller tyck själv: www.svd.se/stor-krater-i-sibirien--metangas-trolig-orsak
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Stoneage.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1277245 av Nissegossen
Tungusiska explosionen 1908 då var min far 4 år gammal när jag växte upp berättade han att han såg två stjärnor på himlen som boxades han visade mig med armarna hur de gick mot varandra som sluggers han ljög aldrig två st rymdfarkoster varav den ena slogs ut och störtade mot jorden är m in teori och de kan ha haft betydelse för vår tid under hela seklet framåt från den tiden.

Kan inte se det på annat sett
sv.wikipedia.org/wiki/Tunguska-h%C3%A4ndelsen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277257 av Stoneage
Tack för postning och länk, Nissegossen. Klart intressant tycker jag.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277598 av Admin1
Sibirien är jättestort (77 % av Ryssland), så 14 slukhål på 6 år är inte så farligt för ett så stort område.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277614 av Nissegossen
Sibirien är kallt för att överleva sträng kyla hade de en bakugn att sova ovanpå, då den höll värmen länge, här en ritning på den på pdf fil
www.heatkit.com/docs/oven-russian.pdf

en.wikipedia.org/wiki/Russian_stove

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1277639 av memphis
De kanske gjort provsprängningar i området?