Lyssna på de döda?

Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303698 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lyssna på de döda?

Richard skrev: goteborgskonsthall.se/utstallningar/agai...ch-jurgenson/använde när han levde, 1,485 MHz.]

Länken fungerar inte för mig, här en länk om fenomenet. Han hörde det på en bandspelare när han spelade in ljud på natten i naturen. Denna länk fungerar om ni söker på hans namn finns mycket mer sv.wikipedia.org/wiki/Instrumentell_transkommunikation

Här videos på Youtube
www.youtube.com/results?search_query=+Lizzie+Werneroth

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303718 av krokus
Svar från krokus i ämnet Lyssna på de döda?

krokus skrev: Jag har försökt ha telepatisk kontakt med islaa. Delvis pga henne som jag vill börja med IPS-praktik.

Kom på att jag har haft kontakt med henne, det var under meditation. Det blev obehagligt efter en stund.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303724 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Lyssna på de döda?
Jag lyssnar på min mamma (som är död) nästan varje natt i drömmen. Hon ger mig bra råd och så och kramar om mig och säger förlåt och att jag ska vara stark.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303730 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lyssna på de döda?
Jag tror att de döda kommer till oss i sömnen. Tråkigt att höra om din mamma, Skellington.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303740 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Lyssna på de döda?
Jag har haft kontakt med döda. Genom att deras livs och dödstrauman funnits i mig. Jag har gått igenom deras trauman. Då har de levt starkt i mig.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303750 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Lyssna på de döda?
Fantasio, tack.