Har ni köpt eller ska ni köpa julklappar till jul?

Omröstning: Har ni köpt eller ska köpa julklappar till jul i år??

Ja
8 72.7%
Nej
3 27.3%
Totalt antal röstare: 11
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304870 av Pimed

Stoneage skrev: Firar inga högtider därav inga Julklappar att köpa.
Bor i Småländska landsbygden och har aldrig sett någon hemlös, uteliggare eller i nöd.
Ser jag något av detta lägger jag en sedel av högre valör i dennes hand, kanske hjälper det för stunden.


Helt jävla rätt tänkt. Jo dom skulle verkligen uppskatta det. Jag vet det! Det hjälper så jävla mycket i stunden. Och man sover gott den natten. Jag har varit hemlös så jag vet. Känner flera hemlösa idag. Och dom blir jätteglada när dom får in en hundralapp på en och samma gång. Sedan säljer vissa av dom som har varit hemlösa situation sthlm och kan få en hacka pengar för det. Så dom kan köpa nödvändigheterna. Pengarna skänker glädje och värme så man precis klarar sig för den dagen
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304872 av Nissegossen
En speciell skall få en julklapp. Vem, det är förseglat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1304884 av mopa
Har köpt till gubben o till hunden.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304909 av mrsearlgray
har 3 julklappar kvar, väntar på min syster som ska dela ena med mig :)
Mer
3 år 4 månader sedan #1304910 av memphis
Har köpt alla julklappar utom en, till min lillebror. Vet inte vad jag ska köpa till honom.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304949 av Admin1
Jag måste köpa julklappar åt min pappa också, där blir det inte bara till släkten utan också till personalen på äldreboendet och hemtjänsten. Jag får också skicka hans julkort men det är bara några stycken.