Ringde Försäkringskassan!

Mer
3 år 4 månader sedan #1305238 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ringde Försäkringskassan!
Bara härom dagen sa du att du inte tagit medicinen Drummer. Anafril eller vad det heter. Det är tråkigt att du mår så dåligt men du orsakar tyvärr mycket själv när du slarvar med medicineringen och dessutom på det häller i dig vin. Och ha inte Fantasio som förebild, för guds skull, det kommer att leda dig helt i fel riktning.
Mer
3 år 4 månader sedan #1305249 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ringde Försäkringskassan!
Jag ska inte sluta på medicinerna igen.Varför jag slutade på Anafranil var för den tar bort sexlusten. Jag fick sexlusten tillbaka men mådde skit psykiskt. Anafranil hjälper mot den värsta ångesten. Men detta med alkoholen måste det bli ett slut av för mig. Dagar jag inte dricker mår jag bättre när jag vaknar men efter lunch så kommer den förbannade ångesten trots allt.
Mer
3 år 4 månader sedan #1305250 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ringde Försäkringskassan!
Det är bra att du inser det med alkoholen Drummer :hjärta Jag önskar dig att må bra och all lycka till!
Mer
3 år 4 månader sedan #1305253 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ringde Försäkringskassan!
Tack Memphis :hjärta

Ska göra mitt bästa. Nu åker vi till stugan på Onsdag till Fredag och då blir det ingen alkohol eftersom jag dricker inte ihop med andra! Bara i min ensamhet och tristess.
Mer
3 år 4 månader sedan #1305265 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ringde Försäkringskassan!
Drummer,
Varför tar du just Anafranil, när den medicinen ger dig tråkiga biverkningar?
Mer
3 år 4 månader sedan #1305267 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ringde Försäkringskassan!

krokus skrev: Drummer,
Varför tar du just Anafranil, när den medicinen ger dig tråkiga biverkningar?


För jag mår horribelt utan dom! Jag kryper på golvet och vill bara dö! Hamnat i en ond cirkel. Skulle hellre gå tillbaka till Cymbalta än denna anti sex medicin Anafranil. Jag vill knulla ngn tjej för då mår jag bättre men får inte upp den nu. Jag har 19 cm men får inte upp den till det nu!