En bit av mitt hjärta har ryckts ur min kropp

Mer
12 år 3 månader sedan #458028 av Fantasio
Jag kan bara beklaga sorgen. Jag förstår om du har det riktigt tungt just nu. Kram! :hjärta
Mer
12 år 3 månader sedan #458030 av killergirl
Mer
12 år 3 månader sedan #458031 av interjektioN
-Nämen du, vad oerhört sorgligt att höra.. . Hoppas overklighetskänslorna inte tar överhand. Det måste vara fruktansvärt, speciellt när han nu varit en sådan bra & snäll pappa också... Jag har själv en gammal pappa som jag ser dag för dag plågas av en jobbig värk i höften, (jag är rädd att det är cancer).. . . Har väldigt svårt att leva mig in i hur det skulle vara om han nu plötsligt gick bort. Det måste vara något vedervärdigt!
:hjärta Kära killergirl försök att ta dig igenom det! Vet inte vad man skall ge för råd?? Gör något du tycker är roligt,.. ändå... Kanske rent av försöka ta tag i något som du alltid velat göra men som du inte givit dig tid till förut.. ? . . Något som skärper din koncentration, och därmed mildrar smärtan???? :( .? ...eller? Usch, det är svårt... .. .

God natt *
Mer
12 år 3 månader sedan #458033 av saara
Förstår att du är väldigt ledsen nu. Varmt deltagande i sorgen. Kram! :hjärta :hjärta

Mer
12 år 3 månader sedan #458050 av malin71
Åhh, kära killergirl... jag förstår att det är enormt tufft för dig just nu. Jag hoppas att din Pappa har det bra nu ändå. Att han har funnit rätt...

Varma kramar till dig, vännen.

:hjärta
Mer
12 år 3 månader sedan #458058 av Nissegossen
Min egen far fick en stroke och blev förlamad i ena sidan och medan han låg på sjukhus fick han lunginflammation och vi vakade hos honom, jag också, dock blev jag själv dålig och hamnade på psyket.

Dagen innan han skulle fylla 76 år, på natten, satt min syster vid hans sida och han somnade in lugnt och stilla. min syster berättade att hon satt vid hans sida tills det dagades ute och fåglarna började kvittra och hon sade efteråt, att nu är jag inte rädd för döden längre, får jag dö så, skulle jag vara nöjd!

Känner med dig, det är fruktansvärt när man har det färskt, men man kommer över det. Att dö när man är gammal och bara somnar in, är också det, en del av livet!

Kram! :kram
Nisse
Ps; Nu är vi alla i släkten efter förra generationen sista generationen och alla äldre är borta och min egen bror fyllde 76 år i förra året!
Suck, jag vill inte gå på en begravning till! Har faktiskt lust att säga det att jag inte går på en enda begravning till!

Jag är yngst av alla i vår generation, så här lär bli flera begravningar snart!

Suck! Min farfar hade 25 barnbarn...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum