vet inte var jag har henne

Mer
18 år 4 månader sedan #29774 av Rosa
det blev bara blaj av den här texten. äsch

jag har en kompis som jag inte riktigt vet var jag har. det käns som om hon är arg på mig men inte vill visa det eller tja något. hon låter som hon försöker låtsas vara trevlig på telefon iaf.men när vi träffas
frågar hon mig om jag vill vara med på nyår och festa men när vi träffas verkar hon nästan lite sur som om hon låtsas vara trevlig sen.

hon var underlig i går också på festen och "glömde ringa" mig när jag frågat om jag fick komma till dom. Så jag vet inte om det är min inbillning eler om hon är arg på mig.
Mer
18 år 4 månader sedan #29777 av Moonlight
Har ni bråkat? tidigare alltså, kanske hon är tjurig ifall ni bråkat. Men annars tycker jag du ska fråga henne : Är du sur på mig eller något?
Mer
18 år 4 månader sedan #29806 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet vet inte var jag har henne
Det är svårt att säga om det är inbillning eller om hon är sur på dig. Jag tycker att Moonlights förslag om att fråga henne verkar bra. Jag skulle nog prövat detta.
Mer
18 år 4 månader sedan #29822 av flisan
Svar från flisan i ämnet vet inte var jag har henne
ett dumt ämne att starta men jag tyckte det var så jobbigt
hon är min enda vän och jag blir så förbannad när det käns som om jag ibland duger och i bland inte när hon tycker. Ska vädra tankarna om livet med min syster i stället när hon kommer tillbaka hem.
Mer
18 år 4 månader sedan #29831 av Mesmerize
Är du en sån där (som vi flesta andra här på forumet) som har mycket problem och behöver nån o prata med och hon får bära mycket av din börda? Isf tror jag att hon tröttnat på dig. Jag vill inte vara cynisk men det är ofta så. Snälla människor tar sig an mer än vad de orkar och sen är de för snälla för att dumpa en. Det är iaf min erfarenhet.
Dvs hon har tröttnat, och då funkar det inte att prata med henne (som några föreslog) för de ljuger bara, för att "skona" dig. Iaf om läget är som jag uppfattar det.
Ledsen men det är faktiskt inte omöjligt... Önskar dock jag kunde vara lika positiv som admin1 och de andra.
Mer
18 år 4 månader sedan #29852 av Rosa
Svar från Rosa i ämnet ..
jag brukar aldrig prata med just henne om mina problem , men det är klart (för jag har funderar själv på vad jag kan ha gjort som gjort henne sur)att man pratar på fyllan om mina ärr när någon frågar eller att man pratar i bland att man fått nya mediciner att hon kanske tröttnar. för man blir ju aldrig frisk. och då trötnar ju folk på en till slut. men jag tycker om hene så mycket jag vill inte förlora henne som vän. we go way back det är invecklat.