Jag vill se min mamma igen!

Mer
7 år 5 månader sedan #887320 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag vill se min mamma igen!
snälla ni. kolla historik.

-

av hkboj » fre 02 dec, 2016 15:02


"jag ser nog inte till att hon kommer hit när jag tänker efter noga. Hon har varit patient på sjukhus så länge, så länge. hon är inte van att ta initiativ och allt och kan inte språket- hon skulle nog bli förvirrad. Men jag älskar henne."
Mer
7 år 5 månader sedan #887321 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag vill se min mamma igen!
sen vad folk tycker om någon borde hit eller inte. det är deras problem. men jag har gjort mitt beslut. :tummenupp
Mer
7 år 5 månader sedan #887323 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag vill se min mamma igen!
Att inte kunna språket måste vara ett stort problem, om hon förflyttades till
ett äldreboende i Sverige. Det finns äldreboenden med finsktalande personal,
men jag tror inte att det finns några boenden med andra språk.
Mer
7 år 5 månader sedan #887325 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag vill se min mamma igen!
en gång tänkte jag att hon kunde hit. men kom på att det var naivt och kom på att det skulle varit egoistiskt att ta hit henne till totalt främmande land och om ni ser i tråden så var mitt beslut att det bästa är att hon inte kommer hit. Det ligger ju mycket i att hon inte kan språket.
Mer
7 år 5 månader sedan #887328 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag vill se min mamma igen!
Det bästa hade varit om sjukhuset svarade på mina mail ! så vi kunde ha kontakt och jag får status och information om hur det ser ut för henne och då kunde se på möjliga förbättringar och föreslå för henne där. Men det är nog lite som admin var inne på.jag är ung och då tycker de att jag är inget att bry sig om. de har ju annan syn på unga i många andra länder!