dåliga nyheter

Mer
6 år 8 månader sedan #963072 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet dåliga nyheter
Min hund skäller jävligt mycket, men tror inte han e farlig.
Mer
6 år 8 månader sedan #963074 av Geta
Svar från Geta i ämnet dåliga nyheter
Öroninfektion borde gå att bota. Min katt hade öronskabb. Det fick han medicin mot.
Mer
6 år 8 månader sedan #963075 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet dåliga nyheter
Beklagar om de måste ta bort hunden. Alltid jobbigt och behöva ta det beslutet.

/Dave
Mer
6 år 8 månader sedan #963133 av krokus
Svar från krokus i ämnet dåliga nyheter
Partyjunkie,
Ok, tråkigt att höra/läsa!
Mer
6 år 8 månader sedan #963135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet dåliga nyheter
partyjunkie kan bara säga dig att vi hade hund mitt ex och jag, fick han infektion i bägge öronen, han hade långa hängande öron som sträckte sig ned och eftersom han var en fågelhund, skulle han givetvis gå på gräsmattan och den största trut skiten skulle han gnugga båda öronen i. (Amerikansk coccer spaniel). Vi tog honom till veterinär som förordade operation på bägge öronen på honom, han gjorde det och han skar upp öronen så att det var fri luftpassage och efteråt sade veterinären att det blev oförskämt bra som han uttryckte det. Något man kan göra själv, precis som veterinären sade till oss att köpa Epiotic som är ett mjölksyrepreparat ett naturligt medel som går att använda varje dag, till skillnad mot öronrens som man bara kan använda en gång i veckan.

I första hand hand besök veterinär och hör vad denne säger, samt att det ni själva kan göra är att dränka in Epiotoc på hundens handduk, samt ta den våta fläcken och gnugga i örat med. Det gör ontgott på hunden och baktassen går, samtidigt att du får hunden att gny pga ontgott. Kan bara säga veterinär, Epiotic, gnugga öronen räcker inte det operation där han skär i örat så luften får fritt tillträde. Om det räddar hunden är det värt att jag besvarar detta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 8 månader sedan #963171 av
Svar från i ämnet dåliga nyheter
fick för en stund sedan veta att dom ska avliva han redan idag :(