Har någon förälder till dig sagt att du inte borde skaffa

Mer
6 år 3 månader sedan #1018743 av Utomjordingen
Min mamma har varken sagt det ena eller det andra - typ, hon har inte brytt sig alls om någonting när det gäller mig. Alltså, för min mamma kvittade/kvittar helt och hållet vad jag gör med mitt liv.

Hon brydde sig inte ens om hur jag skötte mig i skolan eller vad jag fick för betyg och sånt.

Under min uppväxt så var det jobbigt att leva med min mamma. Det hängde hela tiden i luften att jag borde ta livet av mig... .
Mer
6 år 3 månader sedan #1018758 av Utomjordingen
När jag var mellan 13 och 15 år så önskade jag bara att bli UFO-ombordtagen! Det ironiska var att jag blev det till slut våren 1990 vid 18-årsåldern - alltså, psykiskt UFO-ombordtagen för jag gick djupt-djupt in i mig själv på grund av skriket inne i mitt huvud som jag fick när jag blev misshandlad.
Mer
6 år 3 månader sedan #1018763 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1018764 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1018786 av MsTibbs
Mor säger jag inte skulle klara av att ta hand om ett barn.
Mer
6 år 3 månader sedan #1018788 av Utomjordingen
Mitt X och min kvinna tycker att det är någonting fel på min mamma! Lustigt egentligen, för det är ju jag som är psykisk sjuk på pappret och mitt X + hennes väninnor och min kvinna kunde inte direkt se att jag var psykisk sjuk men de kunde direkt se att det stod inte rätt till med min mamma fast hon inte är psykisk sjuk på pappret.

Psykisk sjuk Vs. Psykisk frisk = ?