Varför måste man umgås med familjen om allt de gör är att

Mer
6 år 2 månader sedan #1020890 av Cosmos
Har man en familj som är släkt med Djävulen (som jag) vill man hålla dem borta så långt det bara går. Familjeutbildningar och interventioner gör bara skada om släkten är ond. De vill inget annat än suga in dig i sina tentakler. Flytta för fan!
Mer
6 år 2 månader sedan #1020892 av Nissegossen
Det finns inget att säga är man i tonåren så är det som så, att innan man går in i vuxenvärlden måste man som en sade, psykiskt måste man innan man ger sig ut i vuxenlivet mentalt döda sina föräldrar i tanken innan man träder in i vuxenvärlden.

Du skall därmed ha det i åtanke inom dig och inte bokstavligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1020900 av Nissegossen
Visa helt enkelt att du klarar dig själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1033644 av Izinaz
Jag håller min pappa på långt avstånd då jag tror att han är psykopat och en riktig orm. Jag vet ju det för jag har hans gener och jag vet att vi tänker likadant. Skillnaden är att jag hatar vem jag är. Med åren har han blivit smartare och kan infiltrera hushåll längre, vilket han inte klarade när jag var barn. Min mamma sa en gång att han har en hjärn skada, vet inte riktigt vad hon menade med det. Han blir aggressiv över ingenting och fattar inte hur dåligt jag mår över att träffa honom, förstår inte varför för jag döljer det inte värst bra och det vill jag inte heller. Som tur var efter psyket hamnade jag på ett hem där jag får stanna och vila upp mig. När jag var på psyket och vi var ensamma på rummet så kallade han mig en liten fläck och blir den perfekta pappan när vi gick ut. Han vill att jag kommer över hela tiden men vill allt annat än det och tycker synd om den psykiskt svaga tjejen han bor med nu. Han är trött på att bo i husvagn och hade en tjej men var otrogen mot henne en kväll och valde den snyggare, smalare tjej som han var otrogen med.