Varför måste man umgås med familjen om allt de gör är att

Mer
6 år 2 månader sedan #1020428 av Encingnerius
Min familjedynamik har blivit bättre när alla i familjen blev äldre.
Mer
6 år 2 månader sedan #1020835 av Admin1
Bor du hos dina föräldrar? Då är egen lägenhet bra. Har du sjukersättning eller aktivitetsersättning kan du få 95 % av hyran i bostadstillägg, men maxyran är 5000-5700 kr per månad.
Mer
6 år 2 månader sedan #1020887 av Nissegossen
Skakar på huvudet och säger flytta direkt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1020889 av Nissegossen
Kan bara säga om jag var i samma sits och har som idag allt för att kunna rycka och ge mig iväg och ha en viss plan över hur göra, så hade jag ryckt det jag har i en garderob och sticka på studs och dra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1020890 av Cosmos
Har man en familj som är släkt med Djävulen (som jag) vill man hålla dem borta så långt det bara går. Familjeutbildningar och interventioner gör bara skada om släkten är ond. De vill inget annat än suga in dig i sina tentakler. Flytta för fan!
Mer
6 år 2 månader sedan #1020892 av Nissegossen
Det finns inget att säga är man i tonåren så är det som så, att innan man går in i vuxenvärlden måste man som en sade, psykiskt måste man innan man ger sig ut i vuxenlivet mentalt döda sina föräldrar i tanken innan man träder in i vuxenvärlden.

Du skall därmed ha det i åtanke inom dig och inte bokstavligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum