Lyssnar psykiatrin mer på mina föräldrar än jag?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089733 av zoegas
Bevis? Chris Rocks standup och nån fjant till scientolog. Din människosyn är skrämmande. Världen är inte så hotfull som du tror, det är psykos! Om du gått förbi en plågad människa hade du hjälpt. Om det så är en tiggare eller någon som är sjuk. Det kallas för empati.

Du kan inte ens äta en lövbiff utan att få biverkningar. Dåligt hjärta och övervikt. Allt dödar oss. Apotekarna i USA har inte ens en utbildning, de säljer ingredienser till amfetamin till vilken tjome som helst. Här måste man ha en högskoleutbildning.

Du behöver neuroleptika så att du kan landa. Jag kan se den värld du lever i. Jag kan känna hur du har det för jag har haft det så själv. Och många här på sajten med oss. Det är inte som du tror!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089735 av Carmen Al Kebab
Tvivlar starkt på att du ens är psykiskt sjuk, förmodligen en light-psykopat som gör detta som en livsstil. Du lurar en liten minoritet, men inte majoriteten.

Varför blev du inte polis istället?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089736 av zoegas
Jag har 18 månader på psyket hittills. Och jag har fler diagnoser än mina bokstäver i mitt namn. När du pratar om minoritet. Hur många på sajten här håller med dig?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan #1089737 av Carmen Al Kebab
Varför kan du inte jämföra med flashback istället? Där skriver folk exakt vad dem tänker kring antipsykotika och psykiatri.

Detta ställe behövs ingen hjärnforskare för att förstå vilka människor som hänger här, det är som jag skrev till dig tidigare.

Varför blev du inte polis istället?
Mer
5 år 7 månader sedan #1089739 av zoegas
Flashback? Sverigedemokrater och knarkare. Dem är för fan mer verklighetsfrånvända än schizofrena! Du gör gott i att ta till dig av dem som skriver här. Finns personer som lidit i 30-40 år av denna sjukdomen här. Du däremot är en nybörjare. Du har ingen sjukdomsinsikt och du vet inte vad du pratar om.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan #1089740 av Carmen Al Kebab
Håller med om att det är många inom underklassen som hänger på flashback därav mycket SDare och knarkare... Men det du glömmer är att det är en många andra som skriver betydligt färre och dessa är typiskt arbetarklass, medelklass och övre-medelklass.

Varför tror du det skiljer så mycket i vad folk skriver på flashback om psykiatri och här på Viska? :P

Jag vet mycket väl vad min "sjukdom" handlar om.