vänner?

  • MetroGirl
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1215711 av MetroGirl
Svar från MetroGirl i ämnet vänner?
Pys.....alla är ensamma egentligen.

börja dejta en tjej? skriv att du är romantisk och allt sånt bra fast du inte är de men tjejer är så naiva...utom jag!
Mer
4 år 3 månader sedan #1215713 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet vänner?
Nej.... Det går inte...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1215722 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet vänner?
Kan man få kontaktperson genom SoL eller måste det vara LSS?
Mer
4 år 3 månader sedan #1215723 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet vänner?

Pysen_87 skrev: Kan man få kontaktperson genom SoL eller måste det vara LSS?


Om det är genom kommunen är det bistånds handläggare inom kommunen går det igenom tar du kontakt med din handläggare på socialen du har. Förmodligen en hon och hon har några att välja på hon frågade mig, vad har du för intressen jag sade religion bland det övriga. Hon sade jag tror jag har en. Han visade sig vara präst i Svenska kyrkan, en klockren träff, jag har honom fortfarande trots att jag då ännu var före pensionen nu är jag fyllda 69 år och min socialsekreterare har gått vidare inom sitt parti då hon är aktiv inom sitt parti (V) så hon är nu politiker, synd för hon passade verkligen på sin plats på socialförvaltningen kan bara önska henne lycka till då hon var mycket empatisk

Om du vill ha en genom din psykiatri vet jag inget om gången där, dra upp det med din läkare i så fall.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1215724 av Geta
Svar från Geta i ämnet vänner?
Har en kompis som har haft Sol och kontaktperson men hon blev arg när kontaktpersonen inte kunde laga hennes dator.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215725 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet vänner?
"A general without an army
I stopped lookin' then they found me".

Jag har kanske 2 kompisar som jag träffar nån gång i månaden (plus kp), ena på promenaden me hunden flera ggr i veckan, men rätt sällan vi gör nånting. Ska kanske hem till min kompis på nyår o fira nyår med han.

Mitt tips blir väl bara att följa din passion o göra vad du vill göra o inte låta något stoppa dig från det, så dyker kompisar upp. T.ex. ville ja åka på festival i Slovenien o tälta i 5 dagar, alla var livrädda för hur de skulle gå inklusive jag själv. Gick bra, jag växte som människa o fick nytt självförtroende, dessutom träffade jag många nya kompisar där nere som ja ska träffa nästa år där igen, dessutom ska kanske min kompis ja träffat i stan hänga me nästa år.