Gå ut pank

Mer
18 år 5 månader sedan #28252 av Undrande
Gå ut pank skapades av Undrande
Vad göra om man är pank och inte går ut pga det?

Det är ju plågande, att inte kunna ta en bit mat eller köpa en dricka, man lever som luffare på 1800-talet. Ska planera som en pensionär Då kan jag lika bra sitta hemma för går man ändå ut, med "hejhopp"positiva men falska tankar blir ju förnedranstanken mkt mkt värre.

Usch, det vore bättre att bo i skogen, där det inte finns ngt man vill konsumera. Och inga granskande ögon från andra som kan konsumera.
Mer
18 år 5 månader sedan #28272 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Gå ut pank
Hoppas att du söker något av stipendierna eller fonderna...
Mer
18 år 5 månader sedan #28293 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Gå ut pank
Jo, jag kommer nog ta mig för lite saker när jag får ha bil, om jag nånsin får det. jag vågar inte köra mer i denna nu när det är halt, jag kanske krockar och då får man ännu mer bekymmer, så man får stanna hemma.

eller ljuger jag för mig själv? jag tro inte jag okar fylla i ansökningar för jag vet inte hur de tänker, och hur villkoren är, exakt, för deras tankar, och då tänker jag ju alla möjliga tankar.

Sen kanske man hoppas och blir besviken. Bätter då att inte tro och få en glad överraskning. Men tror man inte orkar man inte engagera sig. Så man måste tro. Lita på oddsen. *suck*
usch jag känner mig som en neurotisk kvinna a la 1905 blandad med en shitzoid bokhållare.