Psykiatrin söker öppet egenerfarna för projektanställning

Mer
8 år 8 månader sedan #768624 av Nissegossen
Bland det värsta för en engelsman är att säga till honom att han inte har humor
Nu funderar jag skarpt på om du har humor eller inte. :tänk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #768627 av Geta
Hej igen!

Det låter intressant. Jag faller också för åldersstrecket, dessutom känner jag mig inte
återhämtad. Inte heller vill jag gå ut öppet med min schizofreni.
Mer
8 år 8 månader sedan #768684 av Admin1

zoegas skrev: Vad är poängen med en båt om man måste simma?


Reefat El Sayed körde med uttryck i den stilen.
Mer
8 år 8 månader sedan #768686 av Geta
"Det är en hund gravad här."

citat från samma person....
Mer
8 år 8 månader sedan #768704 av Nissegossen
Mer om gravad hund www.katarinabjarvall.se/katarina ... ad....html

Samt recept på gravad oxfilé. (Man kan säkert göra gravad hund, men finner inget recept på det i Sverige. Du blir då hänvisad till en Kinesisk receptbok)
www.recept.nu/recept_nu/forratte ... tostcreme/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #768839 av tryskey

zoegas skrev: Vad är poängen med en båt om man måste simma?


Mycket bra fråga. Ingen alls tycker jag. Även om jag förstått att någon ursprungligen sa så där av misstag, så tycker jag det finns något extra dråpligt med tanken på massa människor som simmar i en båt. Det får mig att le.
Kanske tänker jag på det lite som en liknelse på att vi människor ibland försöker bota ett problem (om man inte vill simma skaffar man kanske en båt), men öndå slutar med att vara i samma situation som vi startade i (trots att jag skaffat en båt för att slippa simma så slutar det ändå med att jag simmar i båten, för problemet kanske inte var avsaknad av båt utan något hos mig själv).
Det är mycket möjligt att detta är helt obegripligt för de flesta utom mig själv. :lol: