Finns det någon schizofren här som har lastbilskörkort/buss?

Mer
6 år 10 månader sedan #947318 av Nissegossen
På den tiden 1970 var det liberalare i fråga om allting som hade med trafik att göra. En dag fick en chaufför en medhjälpare i bilen. Han skulle ta sig till Hisingssidan och i nedfarten till Tingstadstunneln tog föraren fram en vinflaska och halsade den. Han sade, så gör jag varje dag på jobbet. Bara det att "medhjälparen" var inspektör och han legitimerade sig och sade till föraren, nu stannar du här.

Någon förvånad om körkortet rykte direkt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #947319 av Carmen Al Kebab
Geta, senast anklagade du notwoodstock i tråden som utomjordingen gjorde... Det är inte bara jag som har noterat att du håller på som du gör, skönt.
Mer
6 år 10 månader sedan #947320 av Nissegossen

Carmen Al Kebab skrev: Nu då jag tänker på det, jag kanske skaffar busskörkort, men aldrig lastbilskörkort pga smala vägar i Norge.

Tveksamt om jag ens ska skaffa busskörkort, hatar smala vägar.

Däremot kommer jag skaffa b-kort (Personbil).

Jag kör inte bil numera och norska vägar, ett gott råd motorbromsa, ställ dig inte på bromspedalen gör du det i Norge förlorar du bromsverkan

Alltså motorbromsa i vilket fordon som helst i Norge.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #947321 av Carmen Al Kebab
Nisse, självklart ska man aldrig köra med alkohol i blodet.
Mer
6 år 10 månader sedan #947322 av Geta
Vill du ha konflikter? notwoodstock verkar ha hämtat sig från det.
Mer
6 år 10 månader sedan #947323 av Carmen Al Kebab
Ja du, du kanske ska kolla djupare i tråden om hur många som har samma åsikter som jag?

OK, då lägger jag ner där, vi vet.

Nu fokuserar jag på trådstarten i denna tråd.