Vad tjänar du per år?

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1135693 av Utomjordingen
Jag har snart haft sjukersättning som motsvarar vad en kines får i lön, snart i 30 år och lika länge har jag haft mina psykiska symptom. Systemet sparkar på dom som har diagnosen schizofreni fast dom redan ligger.

Även en del på Viska kan tracka mig för att jag lever på min kvinna som jobbar. En del tror att det är en regel att man måste vara ensamstående om man har diagnosen schizofreni.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1135698 av Johndoe333
Svar från Johndoe333 i ämnet Vad tjänar du per år?
Som i Mexico efter skatt men med Svenskt prisläge tyvärr. Jobbar 0% iaf. Man borde nog flytta helt enkelt :lol:
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Johndoe333.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1135725 av Utomjordingen
Jag spelar spel varje dag så varje dag har jag chans att bli miljonär fast chansen är liten. Bättre att chansa än inte alls tycker jag. Inom 10 år så säger sannolikhetsläran att jag ska kunna få 8 rätt av 9 rätt på Keno när det gäller mina stående Keno rader men hoppas förstås på 9 rätt istället. Skulle jag få 9 rätt + Kung Keno så vinner jag 600 tusen kronor - det skulle vara ett rejäl lyft för mig som bara har låg sjukersättning. Vet inte riktigt vad jag skulle göra med 600 tusen kronor? Flytta? Nä, jag kan inte få så mycket bättre hem och läge för den summan. Skulle nog shoppa istället! Vad? En husbåt kanske? Eller stuga? Nä, jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag vinner så jag får ligga i och fortsätta att drömma.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1135734 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vad tjänar du per år?
Inget som är värt att skriva om här!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 2 månader sedan #1135776 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vad tjänar du per år?

Utomjordingen skrev: Jag har snart haft sjukersättning som motsvarar vad en kines får i lön, snart i 30 år och lika länge har jag haft mina psykiska symptom. Systemet sparkar på dom som har diagnosen schizofreni fast dom redan ligger.

Även en del på Viska kan tracka mig för att jag lever på min kvinna som jobbar. En del tror att det är en regel att man måste vara ensamstående om man har diagnosen schizofreni.


Utomjordingen! Vet inte om du syftar på mitt inlägg i morse till "en oroad själ"? Det finns ju flera här som har en relation, så det är inte helt omöjligt! Jag kan bara svara för mig själv, det är riktigt svårt efter så lång avhållsamhet från relationer att vara uppe i varandra dygnet runt, efter så pass lång tid som singel.

Det går ju men vi måste anstränga oss vartenda dag för att det ska funka!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 2 månader sedan #1135788 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad tjänar du per år?
Bostadstillägget är ju skattefritt så det gör det lite svårt att jamföra. Hade vart enklare om det var efter skatt som angivits.