Hur mycket sparar ni?

Omröstning: Hur mycket sparar ni i månaden?

Sparar ej
8 36.4%
Ca 500 i månaden
3 13.6%
1000kr
5 22.7%
2000 kr
4 18.2%
3000
Inga röster 0%
4000-5000
1 4.5%
6000-8000
Inga röster 0%
9000-10000
Inga röster 0%
Över 10000kr i mån
1 4.5%
Totalt antal röstare: 22
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 6 månader sedan #1289279 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur mycket sparar ni?
Maxjohan, tror inte att det i längden går att sova på en luftmadrass. Då kommer du att få ont i ryggen. Man spenderar så mycket tid i sängen, så det är inte värt att snåla där. Som sagt, de säljer madrasser på jysk.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289326 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Hur mycket sparar ni?
Du har kanske rätt! Jag ska kika på Jysk efter en billig madrass då jag behöver en ny.

Hmmm... Jag ska göra som Cosmos och börja handla mat online.

Anledning är för att jag är dränerad på fantasi. Jag kan inte planera eller komma på vad jag ska äta. Vill inte hålla på med påminnelselappar varje gång jag handlar. En annan nackdel är att det är drygt att bära hem maten.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 6 månader sedan #1289333 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur mycket sparar ni?
Här i stan finns en butik som heter Galantplast köp en madrass i skumplast att lägga i en spjälsäng eller befintlig säng, jobbigt att ligga på golvet. Du kan hitta sådant antingen i soprum eller grovsoprum om det finns hos dig. Även om folk inte får det hamnar sådant i soprum. Kan gå till vårt här ofta står det sängar med eller utan madrass överdrag att dra över en madrass hittar du i en heminredningsbutik med resår, dra på dra slät på med lakan billigt, men för transport behövs bil. Du väljer tjocklek själv .

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1289341 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Hur mycket sparar ni?
Jag vill inte ha begagnad madrass, och har redan en ganska ny säng som köpte 2017. Men tack för omtanken NG.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 6 månader sedan #1289350 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur mycket sparar ni?
Begagnade madrasser känns INGET kul. Ska man ha något fräscht så är det sängen.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289359 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Hur mycket sparar ni?
Håller med dig. Men allt kostar

Jag måste dra ner kostnader med min låga sjukersättning. Jag har lägst möjliga.

Jag har hittat nåt som passar mig. Matkassar! Då slipper jag tänka på middagen.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.