Läsa på konstskola?

Mer
4 år 7 månader sedan #1187934 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Läsa på konstskola?
Låter som en kul idé och det du utvecklar där kan du ju alltid ha med dig. Gått 1 år på estetisk folkhögskola - bland det bästa jag gjort.
Mer
4 år 7 månader sedan #1187938 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Läsa på konstskola?
Jag har gått bild och form ett år på Kyrkeruds fhsk i Årjäng. Mycket bra. Sen gick jag polisförberedande i Trosa.
Mer
4 år 7 månader sedan #1187939 av Geta
Svar från Geta i ämnet Läsa på konstskola?
Vad fick du lära dig på polisförberedande, MsTibbs?
Mer
4 år 7 månader sedan #1187942 av Loni
Svar från Loni i ämnet Läsa på konstskola?
Jag gick på konstakademien för barn. Har levt med konstnärer och har konstnärer inom familjen. Har varit med om art, street performance och manifestationer. Det är helt jävla fantastiska upplevelser som berör en och fyller mycket intressanta ämnen i livet. Men jag är ingen konstnär sen barn i ungdomen festade jag bara.

Men det är jättekul att du vill köra på den banan och ja det ger mycket tillbaka i livet som fyller en viktig mening.

Drömmar ska man aldrig sluta med.

Tummen upp för dig. Låt ingen säga åt dig vad du ska göra och inte göra! Tro på dig själv och låt ingen eller ingenting förstöra det för dig! Man ska inte försöka utan man ska istället göra det bara gör det. Så ordnar det sig.
Mer
4 år 7 månader sedan #1188121 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Läsa på konstskola?
okej vad kul, har en konstskola i samma stad som jag bor i så det passar väldigt bra, och det känns som att det kan bli väldigt givande.
Mer
4 år 7 månader sedan #1188122 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Läsa på konstskola?
Det var sociologi, psykologi, kriminologi, juridik och en massa idrott. Dock på gymnasienivå. Sen vanliga ämnen för de som behövde.