Om jag vore rik

Mer
4 år 5 månader sedan #1207414 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om jag vore rik
Rika personer brukar vara patologiskt snåla. Refaat el Sayed brukade påpeka det ibland.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207420 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Om jag vore rik
Skulle köpa en tvåa i Karlstad. Tagit bort släktens eventuella skulder. Köpt en hund kanske? I övrigt leva som nu?
Mer
4 år 5 månader sedan #1207425 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Om jag vore rik
Jag skulle köpa gymkort till mina föräldrar. Inte mycket annat man kan få för pengar som e värt mycket, kanske ett litet radhus med inhägnad trädgård till mig själv där ja kunde släppa hunden. Hälsa är det viktigaste o det får man genom motion, träning o rätt kost.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207458 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om jag vore rik
Pengar kommer aldrig lätt, däremot vill andra ha pengar av mig, i brist på pengar kan annat försvinna, bidar min tid

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1207463 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om jag vore rik
Vem vill ha pengar av dig, Nissegossen? Ingen här iaf.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207473 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om jag vore rik
Det är rent allmänt aldrig på viska.se men är det någon som vill ha något av vad jag har som kommer till mig säger jag fråga mig, ta det inte bara säg till mig så löser jag det. Jag vistas ju ofta med folk här. Jag får börja fota vad jag har för att visa på vad som inte finns här längre jag tar det lugnt, inga bråk.

De som jobbar för kommunen tar jobbet bara för att kunna få mat i första hand, det är inget stort belopp de får i lön.

I nuläget har jag ju inga bevis, bara märker att saker jag har bara går upp i rök.

Saknade min osthyvel köpte en ny sedan kom den första tillbaka, då hade jag två sedan försvann bägge, köpte en ny igen den har jag kvar.

Jag vet ju var jag lägger sakerna de har sina platser de som tar vad de vill fattar inte att den eller den prylen skall ligga där

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum