Om jag vore rik

Mer
4 år 5 månader sedan #1207950 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om jag vore rik

Fantasio skrev: Om jag vore rik skulle jag äta på restaurang och ibland snabbmat. Äta mer snabbmat än jag gör idag. Skulle bjuda kompisen på mat rätt ofta också. Sedan skulle jag köpa en motorcykel, en Honda Fireblade CBR1000RR.



Ringrostig tror det bara ösa på, köper du en kör du ihjäl dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1207973 av memphis
Svar från memphis i ämnet Om jag vore rik
Om jag vore rik skulle jag resa. Känner att jag rest för lite i mitt liv. Om jag fick tag på en hel del pengar skulle jag åka på retreat i Bali, till att börja med.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207998 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om jag vore rik
Ute och flänga, för gammal för det kommer inte på fråga, förstås inte aktuellt fast nu i morgon skall jag till Coop nära här och köpa kaffe (Coop Refill) Då skall jag satsa några kronor på Euro-Jack till fredag samt samma torg köpa Grönkål

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1208005 av Geta
Svar från Geta i ämnet Om jag vore rik
Är också för gammal och sjuk för att vara ute och "flänga" och resa.
Mer
4 år 5 månader sedan #1208011 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Om jag vore rik
Jag hade nog inte ändrat mycket i mitt liv om jag blivit rik. Jag är nöjd som det är. Kanske flyttat till ett litet hus. Det vore trevligt.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1208071 av Clean
Svar från Clean i ämnet Om jag vore rik
Memphis det låter klokt. Jag har inte heller rest mycket, men man är för gammal att resa som Back Packers! Däremot retreat till Bali och såna all inclusive packet är det bästa. Det är töntvarning på såna resor enligt många. Men dom är blåögda och dumtristiga svenskar! Det är en farlig, galen och vild värld vi lever på. Sverige är ett unikt land jämfört med dom flesta andra länder. Dessutom är majoriteten av länder i världen korrupta och diktaturer.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Clean.