Jag tragglar på

Mer
4 år 3 månader sedan #1226784 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Jag tragglar på
Hur länge till är det tänkt att vikariatet håller på? Jag hade pratat med chefen om chans till förlängning/anställning, om det är det du vill.

Om din tankspriddhet orsakar problem på jobbet skulle du kunna fråga en arbetsterapeut om hjälpmedel för detta. Jag hade ett tag en specialtelefon med hjälpmedelsappar för att kunna strukturera bättre. Tyvärr använde jag den inte så mycket.
Mer
4 år 3 månader sedan #1226787 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag tragglar på

Modesty skrev:

Nissegossen skrev: :tummenupp :hjärta

:hjärta :hjärta :hjärta

'

:kram :hjärta :kram :hjärta :kram :hjärta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1226915 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tragglar på

Vittrad skrev: Hur länge till är det tänkt att vikariatet håller på? Jag hade pratat med chefen om chans till förlängning/anställning, om det är det du vill.

Om din tankspriddhet orsakar problem på jobbet skulle du kunna fråga en arbetsterapeut om hjälpmedel för detta. Jag hade ett tag en specialtelefon med hjälpmedelsappar för att kunna strukturera bättre. Tyvärr använde jag den inte så mycket.


Jo, men eftersom jag är vikarie så kanske de inte riktigt kan satsa på mig om jag har problem med det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226918 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tragglar på
Men du skulle väl kunna få hjälpmedel utprovade för din fritid om du är okoncentrerad.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226920 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tragglar på

Geta skrev: Men du skulle väl kunna få hjälpmedel utprovade för din fritid om du är okoncentrerad.

Ja, kanske det. Jag vet inte hur det fungerar riktigt. Vänder man sig till vårdcentralen?

Modesty skrev: Jo, men eftersom jag är vikarie så kanske de inte riktigt kan satsa på mig om jag har problem med det.

jag har vikariat fram till i vår.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226923 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tragglar på
Modesty,

Vänd dig till Vårdcentralen, så hänvisar de dig vidare för att få hjälpmedel utprovade.