Ny klient

Mer
4 år 2 månader sedan #1226997 av Zoidar
Ny klient skapades av Zoidar
Haft ny brukare i 2 veckor, funkar jättebra!

Nu jobbar jag ca 35%. Väldigt nöjd!

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 2 månader sedan #1226998 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ny klient
Gött!
Mer
4 år 2 månader sedan #1227023 av björk
Svar från björk i ämnet Ny klient

Amandara skrev: Gött!

Jag hade en i ca;3 år!!!
Vi kom jätte-bra överens.



:jump :jump
Mer
4 år 2 månader sedan #1229007 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ny klient
Lite uppdatering. Jag har tagit vilande sjukpeng på 25% vilket gör att jag får jobba 50%. Jag känner dock att jag darrar på gränsen av min förmåga nu i detta yrke på mina 35%. Idag har varit tufft och jag är trött. Det hela är ändå en underlig kalkyl, att jag jobbar mer och får mindre pengar.

Känns dock bra för egot att jag bara har halv sjukpeng nu, det kan jag acceptera. Än bättre hade det ju varit, både för spargrisen och självkänslan om jag klarade jobba 50%. Kanske blir verklighet längre fram.

Imorgon ska jag träffa min nya brukare igen. Jag hoppas det går bra.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 2 månader sedan #1229031 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny klient
bra du tog mitt råd och har slängt ut på djupet, övermåttan fångst och begynner båten sjunka, stanna där ta inte på dig mer jobb, kanske trappa ned några % i arbetstid för det du har kanske inte passa dig, då sjunker du. Men jobba med detta märker du att det är vad du tål, så kanske prata handläggaren på FK om att kunna få flexibel arbetstid så det inte orkar får du ta en annan dag om det går?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1229035 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ny klient
Klienterna måste väl ha fasta tider och dagar. Kan inte tänka mig att det går att vara hur flexibel som helst.