nu har jag ansökt om vilande aktivitetsersättning!

Mer
4 år 2 månader sedan #1234356 av mrsearlgray

Clean skrev: Wasp bara bryr sig så ingenting går fel. Men du har sagt att du har en bra handläggare på FK? Och det är jättebra isåfall. Jo, jag kommer oxå börja jobba efter i tio år gått hemma bara.

jo det förstår jag och det är inget konstigt! :) ja hon är väldigt bra och sa att om det skulle börja gå dåligt igen så avbryter vi bara :) åhh vad kul! vet du vart någonstans än? :D
Mer
4 år 2 månader sedan #1234360 av Clean
Jättebra att höra! Då ordnar det sig, men ett jobb klarar du, jag vet och hoppas!
Jo, jag ska börja som praktikant tex konditori eller bageri. Älskar bakelser och kakor. Sedan är jag smörgås-människa. Har en grill för bröd som jag använder ibland. Blir så jävla gott.
Mer
4 år 2 månader sedan #1234362 av mrsearlgray

Clean skrev: Jättebra att höra! Då ordnar det sig, men ett jobb klarar du, jag vet och hoppas!
Jo, jag ska börja som praktikant tex konditori eller bageri. Älskar bakelser och kakor. Sedan är jag smörgås-människa. Har en grill för bröd som jag använder ibland. Blir så jävla gott.

tack clean! :D åhh vad roligt! hoppas det går bra för dig också! det blir säkert jättebra! :D
Mer
4 år 2 månader sedan #1234365 av Clean
Ah tack! Men jag tar en dag i taget. (:

Min läkare säger att jag inte kommer klara av ett jobb. Det är inte riktigt sant. Klarar folk att vara kollega till mej?