500 Internal Server Error

Mer
16 år 3 månader sedan #107630 av aspie
Svar från aspie i ämnet 500 Internal Server Error
Inwatto,

Tack, bra! Hur gör man det?
Mer
16 år 3 månader sedan #107631 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet 500 Internal Server Error
Du behöver ha en laglig, uppdaterad Windows XP. Prova länken [url:3utsbm85]http://www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=en[/url:3utsbm85]

Prata inte med hat i munnen!
  • Niklas.
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #107643 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet 500 Internal Server Error
Skiten är inte uppgraderad sen 2003. Error 500 låter som ett php-script som kraschar. Uppgradera till senaste versionen. Vad kan du förvänta dig när webmastern för projektet heter "spaghettibrain" och inte uppdaterat sedan 2003:
Mer
16 år 3 månader sedan #107686 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 500 Internal Server Error

Inwatto skrev: Du behöver ha en laglig, uppdaterad Windows XP. Prova länken www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=en

Det verkar att jag har sjuan redan. Jag öppnade länken och det rekommenderdes "Silverlight" där. Vad är det?
Mer
16 år 3 månader sedan #107687 av aspie
Svar från aspie i ämnet 500 Internal Server Error

Gäst skrev:

Inwatto skrev: Du behöver ha en laglig, uppdaterad Windows XP. Prova länken www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=en

Det verkar att jag har sjuan redan. Jag öppnade länken och det rekommenderdes "Silverlight" där. Vad är det?

Den där gästen var jag. "Sjuan" är Internet Explorer 7.

Men galnare blir det. Konstigt ofta får jag text "... cannot show this webpage". Då jag går bakåt och väljer länken på nytt, brukar det ändå lyckas. Men det är tidskrävande och störande, snart börjar jag misstänka virussmitta.
Mer
16 år 3 månader sedan #107688 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet 500 Internal Server Error
Silverlight är nått nytt Microsoft kokat ihop. Verkar vara nåt som liknar Flash, dvs en plug-in för IE webläsaren. Det hjälper inte dig att få ordning på datorn, tyvärr. [url:389cj4ik]http://www.microsoft.com/sverige/pr/articles/2007/0709051.mspx[/url:389cj4ik]

Skulle rekommendera att du kollar om hårddisken har logiska fel efter alla dessa krascher med IE. Gå till Den Här Datorn och högerklicka på hårddisken. Välj Egenskaper och sedan fliken Verktyg och kör Felkontroll.

Prata inte med hat i munnen!