Ip-nummer

Mer
14 år 3 månader sedan #270324 av Nissegossen
Ip-nummer skapades av Nissegossen
Så här lätt spårar du ett Ip nummer om du får virus och intrång på datorn! Fast-det kostar en slant...
www.ip-adress.com/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #270330 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ip-nummer
Gjorde ett speed test på min dator och har 24,267 Mb ned och 0,970 Mb upp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Schizobrain
  • Besökare
  • Besökare
14 år 3 månader sedan #270352 av Schizobrain
Svar från Schizobrain i ämnet Ip-nummer
Nej spårningen på sidan på länken är gratis. Använder just denna sida.
Har 10.68 Mbit/s ner och 15,43 Mbit/s upp på www.bredbandskollen.se [/url:1hy8qgkr]
Mer
14 år 3 månader sedan #270432 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ip-nummer
bredbandskollen är en glädje mätare, som ger mig 51.81 Mb ned och 0.98 upp!

Med ett äldre test som förr rekommenderades på konsument verket har jag ca; 24 Mb i jacket, den testen gjorde jag en minut innan bredbandskollen!

har nu gjort tre olika test och två av dem visar entydigt på omkring 24 Mb i jacket!
Jag har märkt det sedan länge, att ibland är bredbandskollen riktigt ute och cyklar, den går inte att lita på!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #270450 av maktlös
Svar från maktlös i ämnet Ip-nummer

Nissegossen skrev: Så här lätt spårar du ett Ip nummer om du får virus och intrång på datorn! Fast-det kostar en slant...
www.ip-adress.com/


www.iana.org/ <- Styrande organ för IP-adresser.
www.ripe.net/ <- Tillsatt av IANA för styrning av europaverksamheten. Dem har en sökfunktion till höger på sidan.
Mer
14 år 3 månader sedan #270451 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ip-nummer
maktlös

Jag vet det!
ripe.net ligger redan på viska, sidan finns här <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=8&am...c.php?f=8&t=7698 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum