Märkligt datorproblem

Mer
12 år 6 dagar sedan #478834 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Märkligt datorproblem
Admin

Jag funderar här för att jag har i denna tråd, givit en Länk till dator och datorproblem och länken, visar inte korrekt tråd utan den stannar kvar på Forum. Det är handikappande att inte kunna visa via en länk på forumet, visande den tråd man menar.

Går det att göra något åt det, då det är ett problem som uppstod vid uppdateringen av siten?


Det kunde vara värt det, det att få rätt trådlänk till ämnet utan att var och en får söka efter, just den exakta tråden och rätt sida i tråden.
Går det att ordna, eller är det för mycket jobb?
Och nej, jag själv är inte kapabel för fem öre att hjälpa dig....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 6 dagar sedan #478838 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Märkligt datorproblem
Det är fixat, Nissegossen!
Mer
12 år 6 dagar sedan #478852 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Märkligt datorproblem
Tack! Det var snabbt jobbat Admin!

Jag är nyfiken, har du fixat samma på hela forumet?

Det gick i alla förut inte att kopiera länkadressen, och klistra in den och få den exakta tråden.....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 5 dagar sedan #478987 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Märkligt datorproblem
Det går inte att ändra, men problemet uppstår enbart om man väljer Forum från menyn till vänster på första sidan för då får man alltid länken www.viska.se/index.php/forum i URL-fältet oavsett vad man är i forumet. Det går dock att få korrekta länkar om man väljer att kopiera länkadressen längre ner t.ex trådens namn eller om man är på forumindex sidan de olika länkarna till forumen.
Mer
12 år 4 dagar sedan #479143 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Märkligt datorproblem
Jag har Windows XP Pro.
Har ställt in Uppstart tidigare utan någon förändring.

Jag har CCleaner och har korrigerat registerfel.
Tack för tipset men tyvärr hjälpte det inte.

Jag har även laddat ner och kört Neros egna rensningprogram.
Problemet kvarstår dock.
Mycket konstigt att ett program som inte finns försöker starta upp.
:hjärta
Mer
12 år 4 dagar sedan #479196 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Märkligt datorproblem
I länken jag gav dig fanns en alternativ lösning:

Hi again
Thanks for all the help. I tried everything suggested except removing resistry files which I am not 100% comfortable with as you said one wrong entry can cause serious problems. The good news is I have finally fixed the problem. When windows installer asks for an installation disc it gives you the option to browse for the file it is looking for. I found the files in a temp folder and had to install them one by one with windows installer about 50 files. Once I had then all installed the problem fixed itself. Again thanks for all the help :)